Friday 3 February 2017

Προσωπική ταυτότητα


 Προσωπική ταυτότητα





   Η έννοια της ταυτότητας απασχολούσε πάντοτε τον άνθρωπο. Από όλους τους κλάδους της επιστήμης ασχολήθηκαν με την σημασία της ταυτότητας αλλά και τί την καθορίζει. Συγκεκριμένα πολλοί φιλόσοφοι μίλησαν για την ταυτότητα και κυρίως για την προσωπική ταυτότητα. Ένα κομμάτι από τους φιλόσοφους πίστευε πως αυτό που καθορίζει την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου είναι η εξωτερική του εμφάνιση, δηλαδή έλεγαν ότι από την στιγμή που γεννιέσαι σε αυτό το σώμα και πεθαίνεις στο ίδιο σώμα αυτή είναι η ταυτότητά σου. Ενώ οι άλλοι οι φιλόσοφοι έλεγαν πως σημασία δεν έχει η εξωτερική εμφάνιση του κάθε ανθρώπου αλλά οι μνήμες του. Παραδείγματος χάρη αν βάζαμε το μυαλό ενός ανθρώπου σε ένα άλλο σώμα και είχε τις ίδιες μνήμες τότε η ταυτότητά του δεν αλλάζει παρόλο που εξωτερικά είναι διαφορετικός. Συγκεκριμένα ο Τζόν Λοκ είχε πει πως αν θυμάσαι την πρώτη φορά που έκανες κάτι μικρός αυτό σημαίνει πως είσαι το ίδιο άτομο με τότε και πως η ταυτότητα είναι μία αλυσίδα από μνήμες. Στο βίντεο διαδραματίζεται ο προβληματισμός μου για την προσωπική μου ταυτότητα. Προσπαθώ να βρω ποιος πραγματικά είμαι. Αναρωτιέμαι συνέχεια τι είναι η ταυτότητα η εξωτερική εμφάνιση ή οι μνήμες που έχουμε;


            






   Στις φωτογραφίες αντίθετα αποτυπώνω την ταυτότητα σε σχέση με τα χόμπι αλλά και με τα αγαπημένα αντικείμενα που έχουν οι άνθρωποι. Επίσης, μπορούμε να πούμε πως και η μνήμη συνδέεται με τις φωτογραφίες αλλά με την δικιά μου προσωπική μνήμη δηλαδή η ταυτότητα των φωτογραφιών είναι δικιά μου δημιουργία και δικιά μου φαντασίωση στο πως τους φαντάζομαι.














 Website : https://thanosfrasias.wixsite.com/thanosfrasias

No comments:

Post a Comment